zamknij close
warning! W dniu 12.03.2016 r. nastąpi aktualizacja treści Regulaminu Platformy Lojalnościowej Freebee dla jej użytkowników. Aktualna treść regulaminu dostępna jest TUTAJ.
slider

FAQ

Pytania i odpowiedzi w jednym miejscu

Jak założyć Konto Freebee?

Wystarczy, że wypełnisz formularz rejestracyjny na Platformie Freebee (www.freebee.pl). Kliknij w przycisk w prawym górnym rogu „Zaloguj się”, następnie wybierz „Facebook” lub „Rejestracja przez e-mail” i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Po prawidłowym wypełnieniu formularza na wskazany adres e-mail otrzymasz link aktywacyjny. W celu zakończenia procesu rejestracji i aktywowania Konta kliknij w przesłany link.

Jak mogę zarejestrować się na Platformie Freebee?

Dołącz do Freebee w najwygodniejszy dla siebie sposób:
• przez rejestrację na Platformie Freebee (freebee.pl),
• przez pobranie Aplikacji mobilnej Freebee na swój telefon,
• przez rejestrację u Partnerów Freebee.

Czy założenie i używanie Konta Freebee jest płatne?

Korzystanie z Platformy Lojalnościowej Freebee jest bezpłatne, z zastrzeżeniem, że nie obejmuje to kosztów połączenia z siecią internetową w celu korzystania z Platformy Lojalnościowej Freebee, w tym także pobrania Aplikacji Freebee. Koszty połączenia z Internetem naliczane są zgodnie ze stawką operatora sieci, z której korzystasz.

W jaki sposób zbieram punkty (jednostki rozliczeniowe)?

Punkty są naliczane za każdą wymaganą w danym Programie wartość zakupów, zawsze wtedy, gdy podajesz Kartę Freebee do zeskanowania. (Np. 10 zł = 1 punkt).

Gdzie mogę się dowiedzieć, ile zebrałem punktów (jednostek rozliczeniowych)?

Informację o liczbie punktów zgromadzonych na swoim Koncie możesz uzyskać na dwa sposoby. Po pierwsze po zalogowaniu na Konto Freebee wyświetla się informacja, ile punktów zgromadziłeś w każdym Programie. Po drugie skanując Kartę Freebee w placówce Partnera, sprawdzisz liczbę swoich punktów, ale pamiętaj, że zebranych tylko u tego Partnera!

Czym są punkty aktywne i nieaktywne?*

Punkty nieaktywne to punkty, które uzyskują ważność w terminie określonym w regulaminie każdego z Programów. Oznacza to, że za zebrane punkty można odebrać nagrodę dopiero po upłynięciu pewnego czasu. Natomiast punkt aktywne to te, które już można wymieniać na nagrodę, o ile zebrało się niezbędną liczbę uprawniającą do jej odbioru. (*Dotyczy tylko Klubu 5.10.15).

Zapomniałem hasła i loginu do Konta oraz wysłałem zawiadomienie, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Co robić?

Hasło możesz zresetować w każdej chwili. Wystarczy wejść na swoje Konto Freebee i pod pytaniem „Nie pamiętasz hasła?” kliknąć w „tutaj”, podać adres e-mailowy odpowiadający Kontu Freebee i poczekać na dalsze wskazówki. Jeśli nie otrzymasz wiadomości potwierdzającej, zalecamy sprawdzenie folderu Spam lub innych zakładek w poczcie.

Po zalogowaniu do Konta Freebee pojawia się komunikat „Uzupełnij dane” i trzeba podać PIN. Jak uzyskać PIN?

Kod PIN to konieczny do odbierania nagród, unikalny 4-cyfrowy numer, który przypisywany jest do Konta Freebee w celu zwiększenia jego bezpieczeństwa. Automatycznie generowany numer PIN to Twoja data urodzenia, ale zaleca się jego zmianę. Kod PIN można również zmieniać po zalogowaniu się do Konta Freebee, klikając w zakładkę „Ustawienia”, a następnie „PIN”. Po kliknięciu w przycisk „Zresetuj PIN” na przypisaną do Konta Freebee skrzynkę pocztową otrzymasz wiadomość z dalszymi wskazówkami, w celu nadania nowego kodu.

Jak mogę zrezygnować z Konta Freebee?

Możesz zrezygnować z udziału w Platformie Lojalnościowej Freebee w dowolnym czasie, składając stosowne oświadczenie drogą e-mailową na adres rezygnacja@freebee.pl lub pocztą tradycyjną na adres Administratora (New Media Ventures sp. z o.o. ul. Wołoska 18, 02-675 Warszawa).

Ile muszę mieć lat, by korzystać z Karty Freebee?

Z Freebee mogą korzystać osoby, które ukończyły 18 lat. Za zgodą opiekuna prawnego z Freebee mogą także korzystać osoby, które ukończyły 13 lat, ale nie są jeszcze pełnoletnie.

Czy muszę mieć osobną Kartę Freebee, aby uczestniczyć w każdym pojedynczym Programie Partnera?

Nie, wystarczy jedna Karta Freebee, która działa u wszystkich Partnerów i pozwala Ci na odbiór oferowanych przez nich nagród.

Kto wydaje plastikową Kartę Freebee? Gdzie mogę ją odebrać?

Karty Freebee są dostępne we wszystkich placówkach Partnerów Freebee. Kartę możesz odebrać przy okazji wizyty u Partnera Freebee.

Na czym polega elektroniczna Karta Freebee?

Elektroniczna Karta Freebee to elektroniczna wersja Karty Freebee, która jest automatycznie przypisana do Twojego Konta. Oznacza to, że masz do niej dostęp za każdym razem, gdy logujesz się na Platformie lub uruchamiasz Aplikację.

Na czym polega różnica między elektroniczną Kartą Freebee a zwykłą, plastikową?

Elektroniczna Karta Freebe znajduje się na Twoim Koncie, masz więc do niej dostęp m.in. przez Aplikację. Plastikową zaś odbierasz u jednego z Partnerów. Z obu możesz korzystać, aby zbierać punkty (jednostki rozliczeniowe) w swoich ulubionych Miejscach. To Ty decydujesz, której użyjesz podczas transakcji.

Czy mogę zablokować Kartę, gdy ją zgubię?

Kartę możesz usunąć z Konta Użytkownika po zalogowaniu do panelu na Platformie Freebee. Możesz także wysłać do nas wiadomość na pomoc@freebee.pl, a my zablokujemy ją w ciągu 24 godzin.

Czy w wypadku zgubienia Karty Freebee, tracę punkty (jednostki rozliczeniowe)?

Nie, ponieważ punkty zostają przypisane do Konta, a nie do konkretnej Karty. (Pamiętaj jednak, że to Ty jesteś za to odpowiedzialny. Dlatego połącz plastikową Kartę z Kontem natychmiast po jej odebraniu). Aby otrzymać nową Kartę, odbierz ją u Partnera i dołącz do Konta na Platformie www.freebee.pl.

Czy mogę mieć kilka Kart Freebee?

Tak, każdy Użytkownik może zarejestrować do sześciu Kart Freebee, w tym jedną Kartę o Funkcjonalności Karty Freebee. Pamiętaj jednak, że Elektroniczną Kartę Freebee możesz mieć tylko jedną!

Czy można przenieść punkty (jednostki rozliczeniowe) z Karty plastikowej do Aplikacji Freebee?

Punkty są przypisane do Konta, a nie do Karty. Konto Freebee jest zasilane punktami bez względu na to, której Karty używasz podczas transakcji.

Jak dodać Kartę do konta Freebee?

Aby zarejestrować Kartę Freebee, zaloguj się do swojego Konta Freebee, następnie w zakładce „Karty” naciśnij przycisk „Dodaj”. W trakcie procesu należy podać numer Karty oraz kod autoryzacji znajdujący się pod zdrapką na odwrocie Karty. Karty można dowolnie usuwać i dodawać. Punkty (jednostki rozliczeniowe) zawsze pozostają na Koncie.

Co zrobić, gdy zapomnę kod PIN?

Możesz go zresetować po zalogowaniu się do Konta Freebee, klikając w zakładkę „Ustawienia”, a następnie w „PIN”. Tam wprowadzisz swój nowy PIN. Po kliknięciu przycisku „Zresetuj PIN” na przypisaną do Konta Freebee skrzynkę pocztową zostanie wysłany e-mail z dalszymi wskazówkami, w celu nadania nowego kodu.

Co to jest kod zabezpieczający, czyli kod autoryzacji?

Kod zabezpieczający, inaczej kod autoryzacji, to kilka cyfr, które znajdują się na odwrocie Karty Freebee. Jest on potrzebny podczas rejestracji Karty Freebee, czyli przypisaniu jej do Konta Freebee.

Jak mogę dołączyć do programów lojalnościowych Partnerów na Platformie Freebee?

Po zalogowaniu do swojego Konta Freebee znajdź interesującego Cię Partnera na liście programów. Następnie kliknij „Dołącz” i zaakceptuj warunki Programu Partnera. Możesz też wejść na stronę freebee.pl/programy, kliknąć w interesujący Cię Program, a jak już znajdziesz się na stronie Programu, naciśnij „Dołącz do Programu”.

Jeśli posiadasz Kartę Freebee Programu Partnera, po wypełnieniu formularza rejestracji aktywuj swoje Konto przez kliknięcie w link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres e-mailowy*. (Dotyczy tylko Klubu 5.10.15).

Gdzie mogę zapoznać się z regulaminem poszczególnych Programów Partnerskich, do których należę?

Każdy Partner Freebee dysponuje osobnym regulaminem, z którym możesz zapoznać się na Platformie Freebee (na podstronie danego Partnera) lub w placówce Partnera Freebee.

Gdzie znaleźć listę wszystkich Miejsc Freebee, w których mogę zbierać punkty (jednostki rozliczeniowe)?

Każdy z naszych Partnerów ma własny program oraz indywidualne nagrody, które można odebrać w zamian za zebrane punkty. Na stronie http://www.freebee.pl/programy znajdziesz listę wszystkich Partnerów Freebee oraz wyszukiwarkę, która pomoże Ci znaleźć konkretny lokal według określonych kryteriów. Wystarczy, że klikniesz w nazwę Partnera, aby wyświetliła się lista dostępnych nagród oraz konieczna liczba punktów do ich zdobycia. Listę Partnerów Freebee możesz znaleźć także w Aplikacji Freebee na smartfony.

Kto przyznaje punkty (jednostki rozliczeniowe) w Programie?

Punkty przyznają Partnerzy. To oni są twórcami, organizatorami i zarządcami swoich programów lojalnościowych. Ustalają zasady i warunki ich funkcjonowania.

Co dzieje się z moim Programem, gdy Partner zakończy współpracę z Freebee?

W terminie ustalonym w regulaminie Partnera Freebee w jego imieniu wysyła wiadomość o zakończeniu współpracy. Informacja o dacie zakończenia działania Programu wysyłana jest do Użytkowników drogą SMS lub email, zgodnie z wyrażonymi zgodami na komunikację i udostępnionymi danymi kontaktowymi.

Kto wydaje nagrody u Partnerów na Platformie Freebee?

Nagrody są wydawane przez Partnerów. Partnerzy są twórcami, organizatorami, i zarządcami swoich programów lojalnościowych. Ustalają zasady i warunki wydawania nagród.

Jak mogę odebrać nagrodę?

Wystarczy, że poinformujesz personel Partnera o tym, że chcesz odebrać nagrodę lub wykorzystasz kod rabatowy* w sklepie Partnera. (*Dotyczy tylko Klubu 5.10.15).

Czy zebrane punkty można wymienić na nagrody wyłącznie w Miejscu, w którym zostały zdobyte?

Każdy Partner ma własny program Freebee i ustalone przez siebie zasady oraz nagrody. Wszystko po to, by jak najlepiej odwzajemniać się klientom, za to, że u nich bywają. Dlatego też punkty zebrane u danego Partnera można wymieniać na nagrody dostępne wyłącznie u niego.
Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.

Gdzie mogę pobrać darmową Aplikację Freebee w systemie iOS i Android?

Aplikację możesz pobrać i zainstalować przez sklep internetowy Google Play, App Store lub wchodząc na stronę www.getfreebee.pl. Obecnie Aplikacja przeznaczona jest na wszystkie smartfony, których oprogramowanie obsługuje co najmniej jeden z wymienionych systemów operacyjnych: Android 3.0 lub wyższy oraz iOS 6.0 lub wyższy.

Gdzie mogę składać reklamacje?

Reklamacje dotyczące działania Platformy Freebee możesz zgłaszać na adres e-mailowy reklamacje@freebee.pl lub pocztą tradycyjną na adres Administratora (New Media Ventures sp. z o.o. ul. Wołoska 18, 02-675 Warszawa).

Ważne: Reklamacje związane z działaniem programu Partnera (przyznawanie punktów i odbiór nagród) należy składać bezpośrednio u Partnera.

Jak mogę wprowadzić swój program lojalnościowy oparty na Platformie Freebee?

Wejdź na www.freebee.pl w zakładkę „Freebee dla biznesu” i na dole strony w formularzu kontaktowym pozostaw swoje dane kontaktowe. Odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak tylko to możliwe i przedstawimy wstępną ofertę.