Spis treści

  1. Rejestracja konta Freebee krok po kroku.
  2. Czy muszę się rejestrować?
  3. Nie mam karty ani aplikacji, czy mogę założyć swoje konto Freebee?
  4. Zgubiłem hasło do konta…
  5. Czym różni się karta plastikowa od karty w aplikacji?
  6. Na jakie urządzenia przeznaczona jest aplikacja Freebee?
  7. Gdzie dostanę kartę Freebee?
  8. Czy muszę mieć tylko jedną kartę?
  9. Ile kart może działać w ramach jednego konta?
  10. Czy tylko ja mogę zbierać punkty w ramach mojego konta Freebee?
  11. Jak dodać kolejną kartę do mojego konta?
  12. Widziałem kilka różnych kart Freebee, o co w tym chodzi?
  13. Do czego służy mały element karty plastikowej, który można odłamać?
  14. Zgubiłem kartę!
  15. W numerze mojej karty są jakieś dziwne litery. Gdzie mam je znaleźć, żeby wpisać numer karty przy rejestracji?
  16. Mam starą kartę Freebee i chcę nową – jak mogę ją wymienić?
  17. Czy muszę sam przenosić punkty z karty do telefonu lub odwrotnie?
  18. Co to jest tablet Freebee i do czego służy?
  19. Skanowanie. Co i czym?
  20. Co zrobić, jeśli coś nie działa?

Konto Freebee

  1. Rejestracja konta Freebee krok po kroku.
    Rejestracja jest potrzebna, żeby odbierać nagrody (ale nie musisz się rejestrować, żeby zbierać punkty!). Przeżyjmy te 60 sekund po kolei:
    1. Wejdź na stronę www.freebee.pl w zakładkę ”Zarejestruj się" (w lewym górnym rogu strony).
    2. Wymyśl i wpisz w formularz swój unikalny, czterocyfrowy kod PIN. – Twój PIN będzie Ci zawsze potrzebny przy odbiorze nagród, więc dobrze go zapamiętaj!
    3. Voila! Nie minęła więcej niż minuta i masz własne konto Freebee. Teraz możesz swobodnie odbierać to, co Ci się należy!

  2. Czy muszę się rejestrować?
    Nie, chyba że chcesz odebrać nagrodę ;). Zachęcamy jednak do jak najszybszej rejestracji – wyobraź sobie, że nazbierałeś sporo punktów, np. na wiele nagród, chcesz je odebrać… a tutaj okazuje się, że zgubiłeś kartę i nie pamiętasz, jaki miała numer (bo skąd?). I wszystkie punkty przepadają… A więc – zarejestruj się! pkt. 1

  3. Nie mam karty ani aplikacji, czy mogę założyć swoje konto Freebee?
    Tak! Właśnie wdrożyliśmy możliwość zarejestrowania konta bez konieczności posiadania karty. Oczywiście karta będzie Ci potrzebna do odbierania punktów i nagród. Dlatego po rejestracji konta, warto podłączyć do niego plastikową lub mobilną kartę w Panelu Użytkownika.

  4. Zgubiłem hasło do konta…
    Zapomniałeś hasła do swojego konta Freebee i nie potrafisz go odzyskać? A może zgubiłeś PIN do karty lub – co gorsza – samą kartę? Bez paniki. W sprawie kart, PINu lub hasła skontaktuj się z nami: kontakt@freebee.pl, rozwiążemy Twoją sprawę.

Karta Freebee

  1. Czym różni się karta plastikowa od karty w aplikacji?
    Co prawda karta plastikowa różni się od karty mobilnej kilkoma cechami (na przykład nośnikiem), ale ich funkcja i działanie pozostają takie samo: obie mają kod identyfikujący, który jest skanowany na tablecie i obie służą do zbierania punktów. W aplikacji jest dodatkowo więcej możliwości zarządzania Twoim kontem – wszystkie Twoje ulubione Miejsca, zebrane punkty i nagrody, geolokalizacja… pracujemy nad tym, by w przyszłości tych dodatków było jeszcze więcej!

  2. Na jakie urządzenia przeznaczona jest aplikacja Freebee?
    Na wszystkie smartfony, których oprogramowanie to przynajmniej iOS 4.3 lub Android 2.3. Pracujemy też nad aplikacją specjalnie dla Windows Phone. Już wkrótce!

  3. Gdzie dostanę kartę Freebee?
    Karty plastikowe Freebee znajdują się we wszystkich Miejscach, w których jest Freebee, najczęściej leżą tuż obok tabletu Freebee. Mówisz – masz.

  4. Czy muszę mieć tylko jedną kartę?
    Możesz mieć więcej niż jedną kartę! To jeden z naszych specjalnych pomysłów.  Na swoim koncie możesz w jednym czasie używać do czterech kart o różnej numeracji – trzech kart plastikowych i jednej w mobilnej aplikacji.

  5. Ile kart może działać w ramach jednego konta?
    Przynajmniej jedna, a maksymalnie… wait for it… siedem! Skąd tyle? Jedna karta mobilna (raz), trzy karty plastikowe (cztery) plus trzy minikarty odłamane od dużych kart – razem siedem.

  6. Czy tylko ja mogę zbierać punkty w ramach mojego konta Freebee?
    Ha, to kolejny z pomysłów, z których jesteśmy naprawdę dumni - konto Freebee nie jest imienne i może z niego korzystać dowolna ilość osób – dlaczego dokładnie, wyjaśniliśmy tutaj pkt. 9! A więc, jeśli nie możesz doczekać się super nagrody za 50 punktów (na przykład pojedynku w bierki z barmanem w Twoim ulubionym pubie), poproś dziadków i młodsze rodzeństwo, żeby zbierali punkty dla Ciebie. Lub może chciałbyś zjeść ze znajomymi darmową, gigantyczną deskę Tsuru w Ryżowym Polu – nic prostszego! Zbieracie razem punkty na jedno konto i później razem odbieracie nagrodę. Współpraca się opłaca i absolutnie nie mamy nic przeciwko temu!

  7. Jak dodać kolejną kartę do mojego konta?
    Bardzo prosto! Na Twoim profilu Freebee w zakładce Moje Karty Freebee możesz wpisać numery kart, którymi się posługujesz. Możesz je dowolnie usuwać, dodawać i przegrupowywać. Punkty zawsze pozostają na Twoim koncie.

  8. Widziałem kilka różnych kart Freebee, o co w tym chodzi?
    Rzeczywiście, jest całkiem sporo różnych graficznie plastikowych kart Freebee, ale każda – niezależnie od indywidualnego designu – działa tak samo i składa się z takich samych elementów: dużej karty z kodem i zdrapką i minikarty (breloczka), którą można od niej odłamać. W obiegu stopniowo będzie pojawiała się uniwersalna karta Freebee z nowym designem Freebee. A karty spersonalizowane – z logo i grafiką Twojego Miejsca są po to, abyś mógł używać tych, które lubisz najbardziej. Działanie kart jest wszędzie takie samo: wszystkie skanuje się na tabletach i działają we wszystkich Miejscach, w których jest Freebee.

  9. Do czego służy mały element karty plastikowej, który można odłamać?
    To prawie taka sama karta jak ta duża, tyle że mniejsza. Można ją odłamać od dużej karty, przypiąć do kluczy i zbierać punkty. Jedyne, czym minikarta różni się od karty plastikowej, to brak kodu autoryzacji (na dużej karcie pod zdrapką), dlatego też bardzo rozsądnym będzie zarejestrowanie karty, zanim się ona zgubi. ;)

  10. Zgubiłem kartę!
    Jeśli zgubiłeś zarejestrowaną kartę – co oczywiście się zdarza w tych okrutnych czasach, gdy trzeba nosić ze sobą aż tak wiele rzeczy – nie dzieje się nic strasznego: po prostu usuń numer karty ze swojego konta i weź nową albo korzystaj tylko z karty elektronicznej, jak chcesz. Jeśli jednak karta nie była zarejestrowana, nic nie możemy na to poradzić.  Dlatego radzimy – zarejestruj kartę! pkt. 1

  11. W numerze mojej karty są jakieś dziwne litery. Gdzie mam je znaleźć, żeby wpisać numer karty przy rejestracji?
    Prawdopodobnie jesteś właścicielem starej, kolekcjonerskiej niemal wersji karty Freebee. ;) Literki na niej nie są dziwne – są artystyczne, a za tym artyzmem kryją się pierwsze litery skrótu nazwy naszej firmy New Media Venture, czyli NMV. A więc jeśli chcesz wpisać numer swojej karty, wpisz: NMV i następujące cyferki.

  12. Mam starą kartę Freebee i chcę nową – jak mogę ją wymienić?
    Wystarczy, że weźmiesz nową kartę Freebee, dodasz ją na swoim koncie pkt. 11 i usuniesz starą. I to wszystko! Nie musisz jednak rezygnować ze starej karty Freebee, do czego ekologicznie namawiamy, bo działanie nowej jest identyczne.

  13. Czy muszę sam przenosić punkty z karty do telefonu lub odwrotnie?
    Absolutnie nie! Niezależnie od tego, na jaki nośnik zbierasz punkty, wszystkie lądują na koncie, do którego są przypisane. Nie musisz więc przerzucać i zliczać punktów sam, system robi to za Ciebie w czasie rzeczywistym.

Tablet Freebee

  1. Co to jest tablet Freebee i do czego służy?
    Tablet pełni zasadniczą rolę w każdym Miejscu, w którym się pojawiasz. Szukaj go tuż obok kasy, na blacie lub kontuarze – na pewno go nie przegapisz. To tutaj skanujesz swoją kartę, by odebrać punkty, tutaj widzisz wszystkie dostępne nagrody i tutaj możesz je odebrać. Tablet jest niezbędny do dodania punktów na kartę i odebrania nagród – wszystko na tablecie, prosto, szybko, interaktywnie. A jeśli nie możesz go znaleźć, pytaj obsługę Twojego Miejsca.

  2. Skanowanie. Co i czym?
    Są dwie możliwości – w każdej korzystasz z tabletu Freebee znajdującego się w Miejscu, które ma swój program Freebee. Pierwsza – skanujesz kod ze swojej karty na tablecie, druga – skanujesz kod z Twojego smartfona na tablecie. Nie skanujesz karty smartfonem ani tym bardziej smartfona kartą. ;)

A jeśli…

  1. Co zrobić, jeśli coś nie działa?
    Zdarza się to niezwykle rzadko, od wielkiego dzwonu i raz na sto lat, ale jeśli przydarzyłoby Ci się takie nieszczęście, koniecznie się z nami jak najszybciej skontaktuj (kontakt), usuniemy usterkę asap.